sobota, 13 czerwca 2009

energetyczne bieganie


Nieopodal mostu milenijnego we Wrocławiu w parku kozanowskim odbył się II bieg "Energetyka", na dystansie 4,3 km. Trasa biegła sciezkami parkowymi (3 okrążenia). I ja tam bylem i bieg ukończyłem. Przebiegłem 4,3 km w 21 minut 1 s., czyli gdzieś średnia na km 4:55. (55 m., 10 w swej kategorii M-30) Na stronie internetowej podano mi troche inny czas 20 minut 17 sekund, ciekawe skąd ta różnica. Mila atmosferka, 77 100 biegaczy, dekoracja w hali Orbita. Mobilizował mnie do biegu facet, który za ostro chyba wystartował, na ostatnim okrążeniu wciąż się do niego zbliżałem, by przy samej mecie w czasie finiszu pokonać. Zadowolony jestem z wyniku tego przedpołudniowego energetycznego biegania (planowalem srednią 5:15, a wybiegalem 4:55). A do tego dostałem w nagrodę "energetyczną" koszulkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz