piątek, 13 marca 2009

Kilka cytatów z filmu "Cienista dolina"- poruszajace i głębokie:
"Nie chcę już nigdy być gdzie indziej. Nie czekam już, że coś nowego się wydarzy.
Nie zaglądam za następny róg, Nie szukam niczego za następnym wzgórzem.
Jestem tutaj, teraz i to wystarczy..."

"Nie jestem pewien, czy Bóg tak bardzo chce, żebyśmy byli szczęśliwi. Sądzę, że On chce, abyśmy potrafili kochać i byli kochani. Chce, żebyśmy dojrzeli! Chcę wam powiedzieć, że On dał nam dar cierpienia, ponieważ nas kocha. Mówiąc inaczej ból jest megafonem Boga, który ożywia głuchy świat. Jesteśmy jak kamienne bloki, z których rzeźbiarz wycina postać człowieka.
Uderzenia jego dłuta, które ranią nas tak bardzo,są tym co czyni nas idealnymi."

"-Umrę. I chcę być wtedy z tobą. Jedyny sposób w jaki mogę to zrobić, to porozmawiać z tobą o tym jeszcze raz. - Jakoś sobie poradzę. Nie martw się o mnie. - Myślę, że to może być coś lepszego. Myślę, że to może być lepsze, niż tylko radzenie sobie. Próbuję powiedzieć, że BÓL WTEDY JEST CZĘŚCIĄ SZCZĘŚCIA TERAZ. Taka jest umowa."

"Ale dlaczego miłość, skoro jej strata tak boli? Nie mam więcej odpowiedzi,a tylko życie, które przeżyłem. Dwa razy w życiu dano mi wybór: jako chłopcu i jako mężczyźnie. Chłopiec wybrał bezpieczeństwo. Mężczyzna cierpienie. Ból jest teraz częścią tamtego szczęścia. Taka była umowa".

1 komentarz: